venres, 12 de novembro de 2010

SOBRE OS SAHARAUIS

O campamento saharaui arrasado


Está nas novas dos xornais destes días a brutal acción das autoridades marroquís contra a protesta dos Saharauis no campamento de El Aiún. Sorprende a tibieza da reacción do goberno español que "lamenta pero non condena" (A que me sona eso?), claro que as relacións con Marrocos son estratéxicas pero non se pode mirar para outro lado cando se violan os dereitos humanos. Invítovos a ler este artigo do noso amigo Duarte Correa que parece que coñece o problema de primeira mán, aparece na revista dixital Terra e Tempo:

"As futuras xeracións serán violentas, a actual xeración moza está disposta a coller as armas e non ten nada que perder. En dez anos aquí vivirase un inferno. Isto ten que solucionarse depresa porque se nos vai das máns". Continúa lendo aquí

E se queredes colaborar podedes facelo a través da ONG Amnistía Internacional que mandou este comunicado aos seus socios e socias:


"Al-Nagem Al-Qarhi tenía sólo 14 años cuando murió como consecuencia de un disparo efectuado por militares marroquíes contra el coche en el que viajaba, según ha relatado su hermana. El vehículo, que estaba parado en un control militar, se dirigía con provisiones a un campamento de protesta saharaui. La familia del niño ni siquiera pudo despedirse de él. Dicen que las autoridades marroquíes le enterraron en secreto y ahora no saben ni dónde descansa su cuerpo. Es cierto que no podemos cambiar el pasado ni devolver la vida a Al-Nagem, pero sí podemos conseguir que se haga justicia y que su trágica historia no se repita. Y eso es lo que espera de nosotros su familia.

Por favor, exige al Gobierno de Marruecos que aclare las circunstancias de la muerte del niño y detenga a los responsables inmediatamente. Además, comparte esta información con todos tus contactos para que nuestra voz de protesta se oiga muy alto."

Ningún comentario:

Publicar un comentario